Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Διαολε...μια στιγμη

απο την tarifula



Ψαχνω μια ανυποπτη στιγμη
το τιποτα να φτυσω
που σα κουκουτσι σφηνωσε
στου ειναι την ανασα..
να βρει το δρομο του ξανα
καθε παλιο μου ρισκο
και ο μπαγασας μεσα μου
να ξαναδωσει πασα
Διαολε..μια στιγμη
μονο για μια στιγμη

Ψαχνω μια ανυποπτη στιγμη
παλι να μεταλαβω
απ'αγιο δισκοποτηρο
οσα μ'εχουν ξεχασει..
βουτια να κανω στα ψηλα
τα μαυρα μου να βγαλω
σ'ενος γαμωτο τη στροφη
η θλιψη να με χασει...
Διαολε..μια στιγμη
μονο για μια στιγμη

Ψαχνω μια ανυποπτη στιγμη
τη φλεβα να ματωσω
κι'οτι ποναει με μια κραυγη
να βγει και να πεταξει..
στο τρυπιο μου τον ουρανο
για κουρελου ν'απλωσω
τη διψα μου για ομορφια
και η ψυχη να αραξει..

Με μια κραυγη...σε μια στιγμη
στ'αστερια να με στειλω..
Σε μια στιγμη...απ'την αρχη
στη δυση..να ανατειλλω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου