Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Κανενας πουστης και θεος

απο την tarifula



Ξερναει παλι αποψε..ο νους μου τρυπιες λεξεις
και σταζουν στα πνεμονια μου σαν αοσμη σκουρια
της μιας δεκαρας λογικη..τιναζουν τα μπουρια
τη σταχτη κανουν πιστα τους..ο διαολος να χορεψει
Φυτρωσαν παλι αποψε..στο ειναι μου αγκαθια
κι'εγω μ'ολη τη φορα μου, ξυπολ'τη τα πατω
αναστεναρισα η ψυχη..σ'αιματινα αγαπω
κι'εγιναν οι καβαντζες μου..του πατου κατακαθια...
Σολαρει παλι αποψε..στο αιμα μια αγωνια
κι'γω με συρματοπλεγμα να πλεκω προσευχες
μες τη ξεδιαντροπη σιωπη του τωρα και του χθες
κανενας πουστης και θεος..δε μου'δωσε ασυλια.
Και ξεσπασε η θυελλα..μεσα μου με μανια
τ'αλυτα και δεμενα μου ουρλιαζουνε ξανα
λυθηκαν μες το πανικο, της τρελλας τα σκοινια
ξεχυθηκαν τ'αγριμια μου...μ'ενος γιατι απορια
και ψαχνουν τερμα Γολγοθα..στο διφραγκο γωνια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου