Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Τρυπιο καλσον

απο την tarifula


Οταν ο κροτος της σιωπης με ξεκουφαινει
κ'ολα τ'ανειπωτα μεσα μου ουρλιαζουν
εγω σε ψαχνω...
Οταν η θλιψη σα μαχαιρι με καρφωνει
κ'ολοι οι δρομοι σε αδιεξοδο με βγαζουν
εγω σε ψαχνω...

Οταν οι σκεψεις το μυαλο μου σακατευουν
και σαπιες μνημες μου ξεσκιζουν το παρον
εγω σε ψαχνω..
Οταν οι νυχτες τα ρολογια μου αχρηστευουν
κ'η λογικη μοιαζει παλιο τρυπιο καλσον
εγω σε ψαχνω...

Παλι τρεχω και σε ψαχνω
ψαχνω στα τυφλα
σηματα ξανα σου στελνω
μες τα σκοτεινα...

Παλι τρεχω και σε ψαχνω
ψαχνω μες το χθες
του κορμιου σου η απουσια
πανω μου λεκες...

Οταν ο πονος φτανει σα μια καταιγιδα
κ'ο χαλασμος της τα μεσα μου σαρωνει
εγω σε ψαχνω...
Οταν τα θελω μου μου στεινουνε παγιδα
κ'η μοναξια μ'ενα της γελιο με παγωνει
εγω σε ψαχνω...

Οταν οι μερες μου χαμενες με κοιτανε
κ'οι στιγμες τους μια ανασα μου γυρευουν
εγω σε ψαχνω...
Οταν τα ευκολα αναποδα γυρνανε
κ'οι σκιες μες τη ψυχη μου αλητευουν
εγω σε ψαχνω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου