Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Τι ωραίο πράγμα να ξαγρυπνάς


Τι ωραίο πράγμα να ξαγρυπνάς
Να ξαγρυπνάς για τα σκυλιά που κλαίνε κα να τρέχεις να τα νανουρίσεις
Να ξαγρυπνάς λέγοντας μου ιστορίες για τον Παντσο Βιγια
Να ξαγρυπνάς για να μου φτιάξεις τον κοσμο όπως μου τον είχες υποσχεθεί
Να ξαγρυπνάς για να ονειρεύονται οι Τούρκοι στην Γερμανία
Να ξαγρυπνάς για να βάλεις τον Θεό σε κλουβί
Τι ωραίο πράγμα

Να ξαγρυπνάς για να βρω το πρωί τον ουρανό ανακατεμένο
Να ξαγρυπνάς για να μου φτιάξεις ένα χάδι
Να ξαγρυπνάς για να μου φτιάξεις χαρούμενα παιδιά
Να ξαγρυπνάς για να κάνουμε μαζί ένα τσιγάρο στο μπαλκόνι
Τι ωραίο πράγμα

Να ξαγρυπνάς… Να ξαγρυπνάς
Κι όταν ξυπνας… να μ΄ αγαπάς ακόμα!
Πραγματικά ….τι ωραίο πράγμα…



Αυτό προέκυψε μετά το διάβασμα του..
΄΄Τρεις ιστορίες για ζαπατιστας εκει που δεν υπάρχουν ζαπατιστας’’
του PACO IGNACIO TAIBO II
Δώρο από την κυρα μου


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου