Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

ατιτλο

εβγαλα τα χερια μου και φορεσα φτερα
και πανω απ το γκρεμο μου, πηγα για να πεταξω
να παρω απ το πατο του - ολα μου τα φιλια
στα χειλη μου ξανα παλι επανω ν ανεβάσω
στα δοντια μου τα εφερα τους εβαλα φωτια 
τα γεμισα χαμογελα ξανα να μη πεινασω
με τάισα αγαπες -και παω με χαρα
πανω απο τη πολη -ολες να τις ξερασω  

εβγαλα τα ποδια μου και φορεσα κουπια
και ορμησα στη θαλασσα εγω να τη δαμασω
να παρω απ τα κυματα - πισω μου τη καρδια
που αφησα επιτηδες, μηπως ετσι τη χασω
στα χερια μου τα εφερα μα τωρα εχω φτερα
ποτε δεν τα καταφερε κανενα να τη πιασει
τη φορτοσα στη πλατη μου - πεταξα ξανα
και πανω στα κεφαλια σας την πεταξα να σπασει

εβγαλα τα ματια μου και φορεσα γιορτες
και βουτηξα πιο μεσα μου να δω αν θα με σωσω
να δω αυτο το ονειρο που κανω καθε χθες
μαζι του επιτελους μηπως και ανταμωσω 
το εφερα στα ποδια μου μ αυτα εχουν κουπια
κι ετσι ποτε δεν μπορεσα μαζι του να βαδισω
το κλότσησα το εσπασα το πεταξα ψηλα
να πεσει ετσι πανω σας κι ολους να σας βρωμισει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου