Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ειμαι ενας πιθηκος

εχω ενα πιθηκο μεσα στο στομα
μπροστα στα δοντια καθεται και μου γελα
βαζει τις λεξεις μου μες σε μπουκαλια
και σαν μολοτοφ τις πεταει μακρυα
δεν με αφηνει να τις πιασω 
να χορτασω- να χορτασω να τις πιω και ας ξερασω

εχω ενα πιθηκο μες τη καρδια μου
μεσα της καθεται και ολο μου γελα
ολα τα φυλλα της τα ξεφλουδιζει
και τις αγαπες μου τις κανει μια χαψια
δεν με αφηνει να τις δω 
να τις χορτασω-να χορτασω και μαζι τους να γερασω

εχω ενα πιθηκο μεσα στα χερια
μπροστα στα δαχτυλα μου καθεται γελα
βγαζει τα ματια μου για να μη βλεπω
για να μη βλεπω οτι ομορφο γελα
δεν με αφηνει να γελασω
τα ονειρα μου να χορτασω-να χορτασω-ναχορτασω
μια φορα

εχω ενα πιθηκο μες το κεφαλι
ειμαι ενας πιθηκος
ειμαι εμας πιθηκος
ειμαι ενας πιθηκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου