Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ΕΞΟΧΟΤΑΤΟΙ

ΕΞΟΧΟΤΑΤΟΙ καλημερα
παω αμεσως να πιασω δουλεια
παω να πεθανω για να γεμισω
την αδεια σας, πεινασμενη κοιλια

Δοξα το θεο που ειμαι σκλαβος σας

ΕΞΟΧΟΤΑΤΟΙ  θα δουλευω
και περαν απ του κανονικου
μη μου φοβαστε, καθομαι βλεπω
τηλεορασεις- μπουτικ πανικου

Και Δοξα το θεο ειμαι γεματος απ αυτον

 ΕΞΟΧΟΤΑΤΟΙ  μη ρωτατε
αν ο καημος μου ειναι βαρυς
ειμαι ετοιμος να με φατε
εγω να πεθανω-να ζησετε εσεις

Και Δοξα το θεο ειμαι μαλακας παχυς

ΕΞΟΧΟΤΑΤΟΙ  μη σας νοιαζει
ολα στο μελλον θα πανε καλα
εχω φροντίσει κι εχω γεννησει
μονο για εσας, δικα μου παιδια

Και Δοξα το θεο που ειμαι καρπερος

κι αν ΕΞΟΧΟΤΑΤΟΙ  καποτε εσεις
τυχει να παθετε καποιο κακο
εγω, πιστος στο σκοπο μου θα μεινω
κι ΑΛΛΟΥΣ θα ψαξω, αμεσως να βρω

Δοξα το θεο που ειμαι σκλαβος σας

τι ωραια - τι καλα που ΄ναι η σκλαβια
τι ωραια - τι καλα ΔΟΞΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου