Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

η τρύπια τρύπα μου

Στη τρύπια τρύπα μου το φοβο περιμένω
Για να τα παίξουμε όλα σε μια ζαρια
Του παριστάνω τοσα χρονια το χαμένο
Μα εχω γίνει ολος μια τρικλοποδιά
Και ετσι σαν πεσει, η σειρα μου θα ΄χει έρθει
Να παρω πίσω οσο μου έκλεψε καιρο
Κι αν δω η βρώμα του ακομα πως αντέχει
Λεω να την πνίξω με σαπούνι και νερό

Στη τρύπια τρύπα μου καρτέρι εχω στήσει
Το θάνατο μου περιμένω να φανει
Αυτος εμενα περιμένει να γεννήσει
Μα του την έσκασα και εχω γεννηθεί
Κι ετσι σαν ερθει θα  ΄μαι  ΄κει να τον ληστέψω
Να του αρπάξω όση του  ΄μεινε χαρα
Θα τον κλωτσήσω και θα του τραβήξω εξω
Ότι κλωσάει τοσα χρόνια στη κοιλιά

Στη τρύπια τρύπα μου μια πολη εχω ριξει
Λες κι ΄ναι κέρμα κι εχω κανει μια ευχή
Αν ο θεούλης αρρωστήσει και μου βηξει
Τον ουρανό του να τραβηξει πιο εκει
Κι ετσι ενας άλλος ουρανος θα ΄ρθει από πάνω
Που θα ΄ναι τρύπιος για να βαζω το λαιμο
Να βλεπω τι ΄ν΄ αυτό που μια ζωη δε βλέπω
Και σαν πεθάνω πρεπει μονο να το δω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου