Κυριακή 3 Μαΐου 2015

ΜΑΘΗΜΑ ΣΟΛ ΜΠΕΖ

Έξι επί τρία κάνει δεκαοκτώ
Μάθε παιδί μου γράμματα, πήγαινε στο σχολειό
Εφτά εφτα σαράντα εννιά, δύο η μια δύο
Θα γίνεις ανεπρόκοπος άμα δεν πας σχολείο… παιδί μου

Βαρέθηκα να βλέπω προπαίδεια παντού
Εγώ είμ’ αλητάμπουρας κι είμαι παντός καιρού
Μπαμπά τους παιδικούς μου άκουσε λυγμούς
Που θέλεις απ’ τα δέκα μου να γίνω εγώ παππούς… μπαμπά μου.

Εργάτης ρε θα γίνεις σε μια σκατοδουλειά
Μαγκούφης, αχαΐρευτος, ρεζίλι του ντουνιά
Στο δάσκαλο να είσαι σούζα προσοχή
Πάμε την προπαίδεια ξανά απ’ την αρχή… παιδί μου

Θεέ μου τι τραβάω, δέκα είμαι χρονών
Πω πω τι θα τραβήξω ως τα δεκαοκτώ
Θα είναι στα σαράντα μου όλη η ευτυχία
Σε ένα τοίχο όρθια, επάνω σε πτυχία (;)… μπαμπά μου

Ρε άμα δε διαβάζεις θα γίνεις μπαγλαμάς,
Θα γίνεις σκουπιδιάρης, δεν θα χεις για να φας
Βάλε το κεφάλι σου πάνω στα γραφτά
Γιατρός λοιπόν να γίνεις να βγάζεις και λεφτά… παιδί μου

Δε σε καταλαβαίνω, τα λόγια σου παχιά
Για μένα όλα μοιάζουνε μεγάλη ζαβολιά
Αλλού είν’ η ουσία, γι’ αυτό ό,τι κι αν πεις

Εγώ θα ζήσω αναρχικός μα και κουμουνιστής… μπαμπά μου… να το πεις και στη μαμά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου