Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Φιγουρες σε μπουρδελα


άγριες νυχτες μαζευτηκανε σωρό
κι αστικές ιδεες μου όλο πιο ξενες
κρυφά ανοιγω το κορμι μου να σε δω
ψυχη μου γέμισες και παλι όλο βλέννες

σαν τον Ιούδα στα χαφιέδικα γυρνάς
μα να προδώσεις τιποτα δεν εχει μείνει
μες τη σκιά μου, τη σκουριά σου παρατας
κι αυτη απλώνεται και το κορμι μου σβήνει

ανοιγω το μπερντέ
να παιξουμε σου λεω - έλα
σαν πόρνες λαϊκες
φιγούρες σε μπουρδέλα

μυριζεις σαν νεκρή
εσυ που το ΄παιζες - νταής
το κουφιο σου κεφαλι
γυρισε το να με δεις
...να με δεις

αγριες νύχτες μαζευτήκανε σωρό
και δεν κουνιέσαι απ΄ την αθάνατη σου πόζα
τοσα χρονάκια πέρασαν.. και ΄συ μυαλό
δεν έβαλες και το ΄βαλες στα πόδια

υψώνεσαι στα χείλη μου ξανά
και λαίμαργα καπνίζεις τις ανάσες
πουλήσου αμα θες στο Σατανά
με τον Θεούλη να σε παιζουν πάσες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου