Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009


αναβω την πικρη οθονη
και βαζω γυρω μου σακια
βλεπω τα ματια μου να καινε
και τον Ραζέκ (***) να με κοιτα

δεν ξερω πως να σε δροσισω
να σε γελασω βρε καημε
το δεντρο μου δεν εχει ισκιο
κι ο καραγκιοζης μου μπερντέ

το ουρλιαχτο μου ομως αποψε
δεν μοιαζει σαν αυτο των λυκων
μα ειναι τοσο δυνατο
οσο κι αυτο του BUSTER KEATON




(***) 4 / 2003
Ο ΡΑΖΕΚ ΑΛ ΚΑΖΕΜ ΑΛ ΧΑΦΑΖ εχασε 15 μελη της οικογενειας του
απο πυραυλο των ΗΠΑ που επεσε νοτια της Βαγδατης στην πολη
ΑΛ ΧΙΛΑ.
Εχασε την γυναικα του
6/παιδια
πατερα
μητερα
3 αδερφους και τις γυναικες τους

ο ΡΑΖΕΚ και η οικογενεια του εμεναν κατα την διαρκεια των βομβαρδισμων
ολοι μαζι σε ενα σπιτι ,την ημερα εκεινη ο Ραζεκ ειχε βγει για λιγο εξω απ' αυτο
απο τοτε που τον ειδα στις ειδησεις.. ,ορκιστηκα πως δεν θα τον ξεχασω ποτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου