Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

στο ίδρυμα του κόμματος

στο ίδρυμα του κόμματος με κλεισανε μια νυχτα γιατι απο μισος άδειασα που μεσα μου ημουν πήχτρα κι οταν αυτοι με ρωτησαν γιατι ολο ξερναω τους ειπα οτι χορτασα δεν θελω αλλο να φαω στο ίδρυμα του κόμματος με κλεισανε μια νυχτα γιατι με γελια γέμισα και τωρα ειμαι πηχτρα κι οταν αυτοι με ρωτησαν προς τι η υστερια τους ειπα πως με κερασα μια φτου ξελευτερια στο ίδρυμα του κόμματος με κλεισανε μια νυχτα γιατι αφδειασα απο διαταγες εκει που ημουν πηχτρα κι οτα αυτοι με ρωτησαν το πρόσωπο μου αν ειδα τους ειπα πως με κοίταξα και μου στριψε η βιδα στο ίδρυμα του κόμματος με κλεισανε μια νυχτα γιατι φωτια ολος γεμισα και τωρα ειμαι πηχτρα κι οταν αυτοι με ρωτησαν τι θελω για να παψω τους ειπα θελω τη σιωπη που μου δωσαν να καψω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου