Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

τι εινα αυτο ; ειμαι εγω

τι ειν αυτο απο πανω μου
που βραζει σα φωτια ;
κι οταν με δει αμεσως
καταβαινει χαμηλα ;
καθεται και με κοιτα
και μοιαζει μ αγριο Λιόντα ;
δεν ξερω αν μου χαλογαλα
ή αν μου δειχνει δοντια

ειμαι εγω που καθομαι
με κοιταω - με ποναω
κι αν πεινασω θα με φαω
θα με φτυσω κι αν χορτασω
μεσα μου θα με ξερασω

τι ειν αυτο απο κατω μου
και εχει μαυρο πατο ;
κι οταν με δει αμεσως
με τραβαει ολο πιο κατω ;
κάθεται και με κοιτα
και μοιαζει να αφριζει
δεν ξερω αν με καταπιει
ή μοναχα με βριζει ;

ειμαι εγω που καθομαι
με κοιταω - με ποναω
κι αν πεινασω θα με φαω
θα με φτυσω κι αν χορτασω
μεσα μου θα με ξερασω

τι ειναι που μεσα μου
χορευει σαν αρκουδα ;
κι οταν με δει αμεσως
με φιλαει σαν τον Ιουδα;
καθεται και με κοιτα
και μοιαζει να τα χανει
δεν ξερω αν θελει να σωθω
ή αν θα με ξεκανει

ειμαι εγω που καθομαι
με κοιταω - με ποναω
κι αν πεινασω θα με φαω
θα με φτυσω κι αν χορτασω
μεσα μου θα με ξερασω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου