Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ενα αστερι πανω μου πεφτει

ενα αστερι πανω μου πεφτει 
και με γεμιζει ολο φωτια
καιει τα δοντια μου, καιει την ανασα μου
καιει κι οτι εχω κρυψει βαθια
μα εμενα μ αρεσει η φωτια μου αρεσει
μ αρεσει η σταχτη που εχει εδω
με κηροζινη τα παντα μου βρεχω
και τρεχω μεσα της για κρυφτω

ενα αστερι πανω μου πεφτει 
και με γεμιζει ολο φωτια
καιει το γελιο μου καιει τα φιλια μου
και οτι κρυο εχω μεσα βαθια
μα εμενα μ αρεσει η φωτια μου αρεσει
μ αρεσει η σταχτη που εχει εδω
με κηροζινη τα παντα μου βρεχω
και τρεχω μεσα της να ζεσταθω

ενα αστερι πανω μου πεφτει 
και με γεμιζει ολο φωτια
καιει τη κραυγη μου, καιει τα ματια μου
και οτι σαπιο εχω μεσα βαθια
μα εμενα μ αρεσει η φωτια μου αρεσει
μ αρεσει η σταχτη που εχει εδω
με κηροζινη τα παντα μου βρεχω
και τρεχω μεσα κι εγω να καω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου