Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

τη μερα αυτη κανεις μη μισήσει

ξυπνω το πρωι με 1000 ζορια
το γαμημενο ρολοι φωναζει
το σωμα μου ολο διαταζει 
να κατεβασω απ το σρωμα τα ποδια

κι οταν το ποδι στη παντοφλα πεσει
τοτε με λουζει ίδρωτας κρυος
τη μια εχει φαει ο σκυλος
στην αλλη μεσα η γατα εχει χεσει

μα δεν με νοιαζει στ αρχιδια κιολας 
δε πα να γινει που λες της καριολας
εχω καιρο αποφασίσει 
τη μερα αυτη κανεις μη μισήσει

πινω καφε μα γαμω το στανιο μου
ζαχαρη γιοκ , η πικρα με καιει
χτυπα το τηλεφωνο και καποιος μου λεει
οτι μ απελυσε τ αφεντικο μου

μου ΄χει τελειωσει κι ο αναπτηρας
τωρα τσιγαρο αρχιδια θα κανω
κι εκει με την τσίμπλα που ειμαι επανω
εχει βουλώσει και ο νιπτήρας

μα δεν με νοιαζει στ αρχιδια κιολας 
δε πα να γινει που λες της καριολας
εχω καιρο αποφασίσει 
τη μερα αυτη κανεις μη μισήσει

με τα πολλα φευργω απ το σπιτι
μα τα κλειδια ξεχασα για να παρω
απ το μπαλκονι τρεχω σαλταρω
κι γείτονες με περνούν για διαρρήκτη

κι εκει που χαρουμενο βγαίνω παιδακι
και λεω τελειωσαν τα βασανα μου
αντε και παλι μαυρη η χαρα μου 
μου χαλασε το μηχανακι

μα δεν με νοιαζει στ αρχιδια κιολας 
δε πα να γινει που λες της καριολας
εχω καιρο αποφασίσει 
τη μερα αυτη κανεις μη μισήσει

τα εχω φτύσει με εχω ξερασει
τα ποδια μου με εχουν πεθανει
κι απο τσιγαρο ειμαι χαρμανι
μα στη Βουλη πλεον εχω φτασει

μαζι με το διαολο που εχω στο σβερκο
πηδαω μεσα της σαν αερακι
και με Σιχτίρ παταω το κουμπακι
απ το εκρηκτικό μου γιλέκο

ετσι φαντάζομαι μουνι καπελο
ολα εκει μεσα θα γιναν μπουρδελο
οπως σας ειπα ειχα αποφασίσει
αυτη τη μερα Κανεις μη μισησει     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου