Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

πετρες μολοτοφ και καδρονι

μια κολαση εχω καει την καρδια μου
μια κολαση εχω για σκια
σωμα σαλιωμενο εχουν τα παιδια μου
κι ολη βρωμια μου πηδαει απο χαρα

απο περισσεύματα ειμαι εγω φτιαγμενος
που εχουνε αφησει πουτανες και φρικια
τα δοντια μου εχουν πεσει ειμαι μεταλαγμενος
και ψαχνω τον παραδεισο σε ποδια ανοιχτα

ωωωωωωωω μπατσοι γουρουνια δολοφονοι
ωωωωωωωω πετρες μολοτοφ και καδρονι

πρωμα πολυτέλειας για την TV με εχουν
οταν τους βολευει να με βγαλουν στο κοινο
χαρουμενος σαν ειμαι τα σαλια τους πως τρεχουν
θελουν να με φανε μου ριχνουν στο ψαχνο

το ξερω πως το ματι καιρο με εχουν βαλει
μα εγω θα παρω φορα απο τον ουρανο
θα δεσω μια μολοτοφ πανω μου στο κεφαλι
και μεσα στο μουνι τους θα παω να καρφωθω

ωωωωωωωω μπατσοι γουρουνια δολοφονοι
ωωωωωωωω πετρες μολοτοφ και καδρονι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου