Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Θεοσυμφωνιες (μετα-ποιηση)

Βαραίνουνε οι πλάτες μου σκλαβάκια από τα χθες μου
Και το μυαλό από τις σκέψεις μου και το νεκρο μου ‘’εμενα’’
Σκουπίζω κοντρα το κορμί από τις ενοχές μου
Και κάνω την παρέλαση μου, παλι στα χαμένα

Χορεύω με καρφιά πάνω στα 2 μου πόδια
Σου λέω ότι χόρτασα …. ωραίες αλητείες
Μα με τον Διάολο διαολε τα σπάσαμε, για τώρα
Και ετσι τρέχω σ΄ αλλωνε για Θεοσυμφωνίες

αποψε εισιτήριο ειμαι και μ΄ ακυρώνω
Και ξεκινώ απ΄την αρχή ,μοναχος μου πορεία
Με κοντομάνικο στενό γελαω με καμαρώνω
Χειροκροτώ και ΄σενα γαμημένη μου παιδεία

Άρρωστη ανάσα μου παιδεύεσαι σαν τσίχλα
σαν από στομα να ΄πεσες καποιου θεου το βηχα
Κι οσο σε ριχνω μεσα μου εσυ γινεσαι αχτι

Πώς να σε πιω, πώς να σε πιω που έρχεσαι σα σταχτη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου