Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

μέσα μου ΣΥΝΤΡΟΦΕ… Η φωτια σου τραγουδαει

Οι μοναξιές μου στα ζεστά, οι μοναξιές μου στα ζεστά,

Μα εγω παγώνω

Εχει σκοτάδι αυτό το φως , χωρις αέρα ο βυθός

Μα εκεί πατώνω



Και μου γεμίζω το λαιμό , και μου γεμίζω το λαιμό

Καπνό και λέξεις

Σαν καυλωμένη προσευχή, φωνάζεις μέσα μου εσύ

Θα με αντέξεις ?



Μ΄ αφήνω ελεύθερο να δω , μ΄ αφήνω ελεύθερο να δω

Που θα με παω

Αν θα γυρίσω ή θα χαθώ, ή αν μισήσω ότι αγαπώ

ή αν θα γελαω



Και μου γεμίζω το λαιμό , και μου γεμίζω το λαιμό

Καπνό και λέξεις

Σαν καυλωμένη προσευχή, φωνάζεις μέσα μου εσύ

Πόσο θα αντέξεις ?



Μα εγώ θα αντέξω όσο τρέχει η ψυχή μου

Μα εγώ θα αντέξω όσο δροσίζει η βροχή μου

Μα εγώ θα αντέξω όσο ο πόνος μου γελαει

Και όσο μέσα μου ΣΥΝΤΡΟΦΕ… Η φωτια σου τραγουδαει



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου