Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

στον Αγγελο Κ

Μαζί μου έχω έναν Άγγελο , μαζί σε κάθε δρόμο

Που αντί φτερά στη πλάτη του εμένα κουβαλά

Μαζί μου έχω έναν Διάολο , μαζί σε κάθε φόβο

Κι όταν εγώ δεν έχω… μου δίνει την ουρά



Μαζί μου έχω έναν Άγγελο, μαζί σε κάθε σάλιο

Που ζέχνει τις ανάσες μου στη πόλη σα σκυλί

Μαζί μου έχω έναν Διάολο, μαζί σε κάθε σάλτο

Σε ο,τι με ποναει ….. και πάντα είναι ΄κει



Μαζί μου έχω έναν Άγγελο, μαζί σε κάθε τρέλα

Μαζί στιχάκια ψέλνουμε του Νταουρις Μαχμουτ

Μαζί μου έχω έναν Διάολο , σ΄ όλα μου τα μπουρδελα

Το νου μου να κερναει …. αιδοία από μαζούτ



Μαζί μου έχω έναν Άγγελο που μοιάζει με δεκάδες

Έρχεται φτύνει όνειρα, μέσα μου στο λαιμό

Μαζί μου έχω έναν Διάολο που άφιλτρους νταλκάδες

Μου φτιάχνει όταν ξεμένω.. να έχω για να πιω



Μαζί μου έχω έναν Άγγελο

Μαζί του και εγώ ………







Αφιερωμένο σ΄ έναν ωραίο τσόγλανο που γνώρισα τελευταία… και ακόμα τον γνωρίζω

Τα σέβη μου @Συντροφε…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου