Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

εχω αφήσει λιγο κέφι

Στριβώ κραυγές ,πίνω φωτιές
Απ τις ανάσες μου αν θέλεις πιες
αν θέλεις πιες
ζω σε μια πόλη πολλών τεράτων
σα τον μαλακα μες τη χώρα των θαυμάτων
αν θέλεις πιες

αν θες μαζί μου να γίνεις ντέφι
μες το ψυγείο εχω αφήσει λιγο κέφι
αν θέλεις πιες
μα εγώ απόψε κανω κοπάνα
θα παω βόλτα την ψυχή μου την πουτανα
αν θέλεις πιες

πλάθω λατρείες, με μαλακιές
γιατί βρωμάνε οι δίκες σου οι αγίες
αν θέλεις πιες
αν θες μαζί μου να γίνεις ντέφι
μες το ψυγείο εχω αφήσει λιγο κέφι
αν θέλεις πιες

βρώμικο χνούδι

βρώμικο χνούδι κάθε σου λέξη
πεφτει επανω μου αφήνοντας ξινίλα
και ουτε ξερω ποιος μου ΄χει φταίξει
που δεν μπορώ για να χαρω το μεγαλείο της σιωπής
να μην ακούω ,οταν μην ποναω
και όταν θελει το κορμι μου για να τρέξει
ή το ψαλίδι όταν μου κόβει
από τη ριζα τους όρχεις τις ψυχής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου