Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

ποιος ειμαι

ενας αγγελος με βιός μονο τα φτερα του
που γυρνα αδεσποτος οπως το σκυλι
τεριρέμ (*) μου τραγουδα - να με παρει ο υπνος
και ζηταει για αντάλλαγμα ..λιγο απ΄την ψυχη

ενας αγγελος μισός πανω σ΄ενα δεντρο
καθεται οπως ο καιρος - με λοξοκοιτά
-Παρε τ΄αστρα που ΄θελες, σιγοψιθυριζει
κι ασε τις φτερουγες μου εδω στα χαμηλα

ενας αγγελος μικρός κανει την τρελλη του (*)
φενετ πως ειν΄λοξος και χωρις κορμι
τον ρωτω ποιος ειναι ? κι απο που βασταει ?
''ειμαι΄΄ λεει '' ο πριγκιπας του Εξιπερί ''

'' ενας αγγελος φτηνος ειμαι που ολο βριζω ''
'' ειμ΄ ενας μπαγασας διχως ρετιρε ''
'' ειμαι ενα κουσουρι που καημους ..ματιζω ''
'' ειμαι η φιγουρα σου..πισω απ΄τον μπερντέ ''







Τεριρέμ: κατα την παραδοση στηριζεται στα νανουρισματα
που τραγουδουσε η Παναγια στον μικρο Χριστο

οσο για το ''κανει την τρελλη του''= αταξίες




.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου