Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

ο φιλος ..μαλακας

Μιλούσα προχτές μ΄ ένα φίλο
.. η κουβέντα έφτασε στα Δεκεμβριανά
‘’καλα ρε μαλακα, πως σας ηρθε να πάτε με τα παιδιά στη πορεία ? .ειστε μαλακες’’

Δεν του ειπα τιποτα… μόνο κάθισα και σκέφτηκα, αλλά δεν άντεξα

΄΄ γιατι πηγαμε την πορεία άραγε ? ..μμμμ
Μήπως γιατι το κράτος δολοφόνησε έναν 15χρονο ? … μπα σιγά τ΄ αυγά

Μήπως γιατι το σύστημα Υγείας είναι σκατα?…. μπα σιγά τ΄ αυγά

Μηπως γιατι ο βασικός μισθός εδώ στο ΕΛΛΑDA ΕΙΝΑΙ 700 Ευρω ενώ ας πούμε …στο Λουξεμβούργο είναι 1300 στην Ολλανδία Βέλγιο Γαλλία 1200 ?… μπα σιγά τ΄ αυγά

Μηπως γιατι η παραπαιδεία επιζεί εδώ και 100 χρονια ?… μπα σιγά τ΄ αυγά

Μήπως γιατι εδώ στο ΕΛΛΑDA οι πολύτεκνοι παίρνουν για 5 παιδιά κανα 250αρι ενώ στο Λουξεμβούργο 1600 Ιρλανδία 900 Γαλλία 600 ?… μπα σιγά τ΄ αυγά

Μήπως γιατι εγω είμαι ο 2ος πιο σκληρά εργαζόμενος της Ευρώπης και παίρνω κατά μεσο ορο 23 μερες άδεια ,ενώ ο Γερμανος δουλεύει λιγότερο αμείβεται περισσότερο και παίρνει και 30 μερες αδεια ?....μπα σιγά τ΄ αυγά

Μηπως γιατι όλα αυτά θα τα παρουν προίκα τα παιδιά μου ?.. μπα σιγά τ΄ αυγά

Γυρνά μετα από λίγο και μου λέει

΄΄ Και νομίζεις ότι πηγαίνοντας στις πορείες .. όλα αυτά δεν θα τα παρουν προίκα ?
Μάλλον θα επρεπε να τα σκεφτείς όλα αυτά πριν κανεις παιδιά
Γιατι γι αυτους τους λογους δεν θα έπρεπε να τα κανεις.. εκτος κι αν εχεις κάποιο λογο…που δεν νομίζω ΄΄

΄΄Εχω ΄΄… του ειπα

΄΄και ποιος είναι αυτος ρε μαγκα.. να μας τον πεις να κάνουμε και ΄μεις΄΄

…..΄΄ Για να γίνουμε περισσότεροι από… εσάς ΄΄


..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου