Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009


είμαι 40 χρονών και επιτέλους εμαθα να μπουσουλάω

δεν ειναι υπέροχο ?


οχι δεν ειναι υπέροχο

γιατί να σκύβω καθε 3 και λιγο να δω που μου έπεσε η ψυχή ?

γιατι να μην τις βάλω τιράντες .. και να την εχω πάντα επανω μου ?


αν το καταφέρω αυτο φίλε εαυτε μου .. θα βγω και θα κάνω μια γιορτη στο δρόμο

κι ας κλείσω το δρομο

κι ας καποιοι μου φωνάξουν να παρω δρομο...


μπααα... κι αν του καλέσω κι αυτους ?

αν τους κανω φιλικη τιμη ?

αν τους πω πως κοιμηθηκα με το θεο σ΄ ενα μπουρδέλο ?


Δεν ειναι μπουρδέλο ο παράδεισος ?... τοτε συγνωμη , αλλα εχω πουτάνα ψυχη


ποιος μου ειπε οτι εχω ψυχή ?

και τι ειναι αυτο που πεφτει συνέχεια κατω ....?


Σκιά ?


μα.. αυτο που σέρνεται πισω μου ... ειναι οτι μαύρο εχω μεσα μου ...


Γιατι το θελω επανω μου ?


Μα γιατι ζηλεύω που ειναι εξω μου

λες αυτο να ειναι ...η μοναξιά ?


Χέστηκα

παω να αγοράσω τιράντες..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου