Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Αυτοκαταπίνομαι

Δυο ξύλινα μπαλονια Εχω στη πλατη για φτερα μου
Κι ένα σακι με γάγγραινα Ταΐζω τα παιδια μου
Αρτύσιμα δεν διαβασα Ποτε μου μανιφεστα
Και στης πατριδας σας γοργά Τρεχω σε κάθε φιεστα

Προσεύχομαι στα κερματα Και δουλους προσκυναω
Γαλα πινω Κρατικο Ποτε να μην πειναω
Πτυχιο στις κορνίζες μου Το καθαρό μητρώο
Αφου ότι δινει η TV Εγω ολο το τρωω
Οι τοίχοι στο κεφαλι μου Είναι καλα χτισμενοι
Κι ετσι τη λεξη λευτερια Την εχω ξεχασμένη
Πως κανει επανασταση  Πες μου μια μαριονέτα
Που αντι για βελη μαγκα μου Σκατα εχω στη φαρέτρα

Λεω να σφυρίξω κλέφτικα Κι οποιον τα σκάγια παρουν
Γιατι άλλο βαρεθηκα Πανω μου να τζογαρουν
Του Λαμπρου το χαμογελο Που ΄χουν σε καραντινα
Το μητρικό μου γαλα Να πιω απ τον Κουφοντινα
Να διωξω από πανω μου Ότι είναι πουλημένο
Να γεννηθώ ρε μαγκα μου Σε κατι αφορισμένο
Να τρεξω μες τα πελαγα Να καψω τη συνηθεια
Και μοναχα για μια φορα  Να ζησω στα αληθεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου