Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Σαν πορνες λαικες

Ψυχη μου παλι γεμισες και παλι ολη βλέννες
σαν τον Ιουδα μεσα στα χαφιεδικα γυρνας
μα να προδώσεις τιποτα άλλο δεν εχει μεινει
μεσα στη σκια μου, τη σκουρια σου παρατάς
κι αυτή ερχεται απλωνεται και το κορμι μου σβήνει

Πονανε οι ανασες μου κι ΄ναι κουλουριασμένες
σκουπιζεις το κορμι μου με πανι από ενοχες
κρυβεσαι στα κοκκαλα κι αργυρια μυριζεις
τσονταρεις τις ανασες μου με όλα σου τα χθες
και ύστερα απλα, με γαμας και με καπνισεις

Υψωνεσαι στα χειλη μου και τι σιωπη μου πινεις
στη γλωσσα μου εισαι σαλιο καρφωμενο από καιρο
τα ζαρια οσο κι αν κούνησες παντα ερχονται ασσόδυα
τοσα χρονακια περασαν , μα πουθενα μυαλο
δεν εβαλες, δεν εβαλες και το ΄βαλες στα ποδια

Σαν πορνες λαικες – φιγουρες σε μπουρδελα
πισω από το μπερντε να παιξουμε σου λεω ελα
ελα να φωναξουμε, να καψουμε, να κλαψουμε
να πεσουμε, να τρεξουμε, ποτε μας να μη παψουμε
να ζηταμε…. να πεταξουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου